Rabu, 26 Januari 2011

~ Sedetik Lebih.....

Incik Sayangku, kutujukan lagu ini khas untukmu agar kau lebih mengerti betapa kasih dan cintanya aku pada dirimu setulus dan sepenuh hatiku...<---ayat jiwang tak hengat. uwek! sila muntah. (dgn harapan incik sayangku akan membaca entri di belog ku ini..hahahha...*tp kan nape aku rasa mcm dia takkan baca jek???)


SEDETIK LEBIH

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

~ Selamanya aku milikmu dan kau milikku...

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

~ K.U. A.D.A.K.A.M.U......


Notakataku: mood: jiwang tak hengat!!




3 ulasan:

aruzacendana berkata...

test..test comment..hehehe...

sab berkata...

hope kekal smpi akhir hayat akak. amin.

cantik time akak kawen! iji ade ajak tapi..sy kat plkn time akak kawen. huhu.

aruzacendana berkata...

tq cik sab... rasa mcm nk sanding lagi la plak.. hehehe.. best woo kawen...hahahahaha...