Jumaat, 28 Januari 2011

~ Apsal tak boleh comment???

" Kak, nape tak bleh comment kt blog akak??" tanya seorang bakal adik ipar kepada aku. 


errk... pastu 


" zura apsal takbleh nk comment kt blog ko nih.. mlm td aku jenjalan kt blog ko tp x leh nk comment..." tanya seorang rakan seopis.. 


errkk.. kenapakah?? apa yg telah terjadi dengan blog haku neh?? haduiyaiii.. patut la dh lama tado org comment, ingatkan tado org baco blog aku nih... cemana nih?? apa nk buat nih?? dah setting semula pon still takleh comment ke? yg peliknya, aku comment sendiri bleh plak?? apakah??  wahai blog, jgn la camni... ko nk sabotaj aku ek??? kan aku dah rajin update skrg nih, apa lagi yg ko nak?? header pon dah kasi baru, takkan ko nk keta sebijik? rumah banglo 3 tingkat? duit berkoyan-koyan.. klu ko nk semua tuh, mmg x dapek deh jack... sbb aku sendiri pon tado benda2 tuh semua..so, ko jgn berangan la nk ada benda2 tu kan...hahahahhaha


Tolong2.. kepada sesiapa yg pandai pasal blog nih meh la tolong aku...betulkan balik blog aku yg dah gile nih...kembalikan kuasa "mengomen" kepada semua pembaca blog aku nih... Help me..help me.. "cong meng nga..", huhuhuhu.....


notakataku: wahai blog, sila sembuhkan diri ko dgn cepat sblm follower aku larik, sblm aku delete ko dan sebelum aku buat blog baru....(bajet mcm rajin sngt nk wat blog baru.. blog yg hado ni pon maleh nk update.. wak lu!!!)

4 ulasan:

gg berkata...

huh!x best!hahaha...(testing keyboard..)

sab berkata...

ok. udah boleh komen. and rite now. lagi sng dr sebelumnya.

tapi an kak..header yg iji buat ni..ok la..sy suke..simple jep.. :)

aruzacendana berkata...

dak itchie: ada aku kesah?? ahahhaha

cik sab: tq atas tunjuk ajar ye... lawo dh ke header ni? xyah tukar dah ke? huhuhu...

sab berkata...

welcome. sharing is caring.yup..lawo dh..series.. :)