Isnin, 20 Disember 2010

~ tukar layout..

hai tawan-tawan..hehehhee... punya la lama aku x update blog aku ni ye.. sangat2 busy dan tado masa langsung la nk jenguk n update this blog..huhuhu.. secara tiba-tiba jek aku didatangkan dengan keje yg bertimpa-timpa.. adeh laaaa... penin kepala nk control that situation...xpe la, yg penting korang jgn serik nk jenguk blog aku yg kadang2 ada kadang2 xde ni yeee..hehehehe...
ha! tengok! bila menghilang tu mmg lama, tp sekali timbul bkn kosong tau! siap tukar layout lagi tuh..hehhehe... cantik tak layout aku? simple jek la.. senang kan? warna pon mendamaikan jiwa jek.. boring plak aku asyik tgk kaler pink jek kan... sekali tgk mcm sedap jek blog aku ni kan? rasa nak makan jek...(gilo apo) hehehehe... bukan apa, dah la warna dia lembut jek pastu ada plak pic cupcakes...huiii.. sungguh comel dan sedap kan? sebenarnye, layout nih adik aku yg buatkan...sbb aku xde masa nk belek satu2 layout yg ado dlm internet tuh.. dia bnyk masa so, dia la tolong pilih dan editkan.. tpkan, layout nih blom lengkap lagi tau.. aku dah suruh adik aku buatkan header blog aku nih.. tinggal aku nk buat final selection utk pilih pic mana yg paling cun meletoopp untuk diletakkan sebagai header kt blog aku nih...
so, korang yang rajin jenguk blog aku nih jangan lupa nantikan kemunculan layout penuh blog aku yg tak seberapa nih ye... walaupon aku jarang upadate blog aku, korang jangan plak langsung tak menjengok blog aku ni tau...hehehehe.... aku ada banyak cite nk pic utk letak dalam blog ni tapi tu la mcm aku cakap tadi.. masa yang aku ada sangat2 la terhad kan.... kt opis keje banyak, bila dah balik umah lagi la susah aku nk dpt ngadap my lappy kan sbb si kecil MyZara tu kang dia sekali plak nak tgk blog aku kang... tu yg maleh tuh... nk tulis entry kt blog ni walaupon simple tapi kena ada feel.. tenang.. tanpa gangguan...so, paham2 jek la kehidupan seorang wanita bekerjaya dan mempunyai anak seorang ni ha yeee...hehehehehe....
ok la, sampai sini dulu, nnt aku update lagi...yeee aku janji.. kali ni tak amik masa lama sngat x update blog..hehehehe...apapon, terima kasih kepada yg sudi membaca....tata..salam....

Tiada ulasan: