Jumaat, 26 November 2010

~ kena tag wei.....

aku telah di tag oleh adik aku @ dak itchie... sial jawab...eh..eh.. silap! sila jawab...kihkihkih....


1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?
- gile tidakkk???   mestile aku aku hot...panas..panas...huhuhu...


2. Update Wallpaper Anda Gune Sekarang
-  sama jek ngn gambar kat profile FB aku.. nengok le sendiri....kuikukui...


3. Cerita Pasal Gambar Ini?
- gambar tu masa dah tunang.. baru balik dating kat seremban sambung dating kat pantai bagan lalang..huhu...saya sayang suami saya....=)


4. Kali Terakhir Makan Pizza ?
- mcm dah lama jek.. tak ingat la bila tapi gi mkn ngn incik suami laaa...


5. Lagu Terakhir Anda Dengar?
- kenapa by Daus...gembira jek lagu nih..


7. Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Dengan Nama Ape?
- wa, ayg, ibu, chubby, aju, datin, puan sri....jgn jeless!


8. Tag Lagi 5 Orang


9. Siapa Orang Nombo 1 Dengan Anda
- opismate se-bangunan.....


10. Katakan sesuatu Pada Orang Nombo 5
- rindu nak jumpe an an...huhuhu....


11. No 3 Ade Hubungan Dengan Sape?
- ngan syuk & amca sbb syuk tu hubby dia, amca tu putera mereka....


12. Bagaimana pula dengan nombo 2?
- fida, ai miss u and ai miss luq luq juge....


13. Kata² cinta pada orang nombo 4?
- terima kasih sbb beli susu kat saya...hehehe...len kali saya bagi free gift ye...=)


14. Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang Anda Tag?
-semua keje tempat yg sama, 
-santek2 org nye, 
-sume dh ado anak dan bakal ada anak, 
-happening....=)


ok. itu saja. terima kasih....



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rindu gak nak jumpe zara...huhuhuhu...

aruzacendana berkata...

ngeh ngeh ngeh...huhuhuhu...