Isnin, 17 Januari 2011

~ Kemalasan terlampau...

Blog aku ni klu dia tau cakap dh lama dia bgtau aku.." oi makcik, hapdet la blog ko nih.. dah lama nau dah ko tak hapdet...  org dah lama dah masuk tahun baru, ko tak jgk hapdet. Dulu org ado blog ko pon sibuk nk berbloging bagai, skrg dah ado blog  maleh nak mampus menghapdetnye.. kesian la kt follower ko tuh.. smpai dh naik bosan dah diorg asyik baco cite yg sama jek... sengal tul la ko nih... klu dah maleh bebenor menghapdetnye, delete jek blog nih lagi senang... hish.. tak paham tul la aku ngn ko nih.. bkn nk srh menulis pon, menaip jek, kan senang...dah, cepat pegi hapdet, lps ni aku nk ko rajin2 hapdet blog nih walaupon dgn sebaris ayat jek.. paham??

lalu aku pon menjawab...

bkn aku taknak hapdet blog nih...tp aku telah dilanda satu penyakit yg mmg payah nk buang. Klu korg sume kena penyakit ni pun nescaya mmg ssh korg nk buang.. aku telah dilanda sakit kemalasan terlampau...cemano tuh? ado sesapo yg ado ubatnye?? meh bg kt aku meh... walaupon aku maleh nk hapdet blog aku tp aku sngt rajin baca blog org... sapa tak jeles klu tgk org lain tuh mcm ada je masa nk hapdet blog tu hari-hari...pastu setiap kejadian yg diceritakan dlm blog tu mesti disertakan dgn bukti bergambar.. aku agak la kan, diorg ni mesti pegang kamera tu kt tangan 24 jam...pasal tu diorg bleh rakam momen-momen yg berlaku dan seterusnya bercerita di dalam blog.. tp aku?? aku slalu congak jek apa nk tulis dlm blog, pastu dah lupa (mkn semut bnyk sngt weh..sbb tu cpt lupa tuh...hahahaha) pastu, aku bayangkan diorg mungkin ada masa lebih dari 24 jam, sbb bleh update blog hari-hari...hahahaha... tp bagus jgk diorg hapdet blog hari-hari sbb aku ada la bahan nk baca kan bila blog walking kt blog diorg..hehehehe.... xpe la, nnt aku blajau la ngn diorg camna nk curi masa hapdet blog beserta dgn bukti bergambar itu dgn jayanya..  hehehehe...
aku mau balik rumah dah skrg nih, mau amik anak kat taska lagi, mau siapkan makanan utk mak aku berbuka puasa lagi..huiii... bnyk tul keje aku (bajet mcm rajin sngt la tuh...waklu!!) ok, smpai jumpa lagi ye.. tata... salam...

Tiada ulasan: