Rabu, 17 November 2010

~ Selamat Hari Raya Aidiladha 1431 Hijrah...

Salam buat semua... pertama-tama sekali aku nk ucapkan " Selamat Hari Raya Haji" kepada semua kawan-kawan aku, pembaca2 blog aku, dan semua la yg mengenali aku *glamer ke? ramai ke yg kenal..huhuhu.... Semoga kalian akan bergumbira di hari raya ni walaupon ado yang cuti satu hari jek..heheheh...xpe, janji ada cuti ye tak?? kot tak dibagi cuti lg la bising kan...hehehe...


Ada sesapa yg buat korban tahun ni? Alhamdulillah, tahun ni ada rezeki keluarga kami untuk mengorbankan seekor lembu..dah lama sngt nk buat, asyik tertangguh jek.. tp tahun ni alhamdulillah, dipermudahkan.... eh! korang raya haji pon pegi ziarah umah org ke atau dok umah jek? aku dok umah jek la.. makan masakan mak, pastu gi umah mertua plak.. makan masakan mertua plak...makan..makan..makan... pastu badan gemuk bising la plak... sengal tul la...*kata diri sendiri tu..bior leee...=)


Lama ke cuti? hmmm.. niat hati xnak la cuti kan sebab cuti tahun tinggal 5 hari jek lagi..huhuhu *punyala bnyk aku cuti weh... tapi terpaksa jugak la cuti sebab taska si MyZara tu tutup la plak.. sapo lak nk jaga dia kan? xkan aku nk bawak gi opis plak.. mengamuk boss aku kang.. keje ke mana, aku kemana..... so, aku pon mohon la cuti 3 hari.. abis la cuti tahun aku...adessss.....x dpt nk dibawa ke tahun depan....huhuhuhu.....


ok la, cukup la aku membebel kali ni, kepada yg balik kg tu, drive carefully.. ingat la org tersayang...hati2 dijalan raya... Semoga Allah merahmati dan melindungi kita selalu...amin....

Tiada ulasan: