Khamis, 12 Ogos 2010

~Terima kasih....

Pernah tak korang baca blog sesape pastu korg rasa macam 'hidup' jek....?? Pernah? Ni la yg aku nk kongsi nih, alkisahnye, kan dah lama aku tak update blog aku nih kan bukan apa aku sedang belajar untuk mencantikkan blog aku nih.. explore la skit2...pastu curik2 tgk blog org lain gak untuk cari idea..hehehe..then secara tak sengaja aku telah terjumpa dengan blog seorang kawan aku yang aku rasa dia ni mmg sangat-sangat kreatif dan comel... dari layout, kombinasi warna dan olahan ceritanya memang membuatkan aku rasa macam 'hidup' even sebenarnya blog dia tu simple jek....dan aku rasa mcm nk join sekali jadi antara org-org yg rapat ngan dia..hahahaha.. sah-sah la dia mmg xnk kan? sbb sapa la aku ni, tetiba jek nk jadi kawan rapat plak, gilo apo??? =) So, sejak terbaca blog dia tu, aku jadi mcm hari2 tertunggu2 jek entri terbaru dari dia...x sabar2 nk tau apa cite yang dia nk kongsi..*mcm blog addict plak dah..hahahhaha... so, no wonder la blog dia tu punye la ramai pengikut setia...

Apapon, aku harap dia akan success dan akan terus berkarya supaya aku dapat baca lagi blog dia di masa2 akan datang dan akan sentiasa menjadi rujukan aku *diulang RUJUKAN BUKAN "TIRU" AN OKKK... dalam berblogging nih..hehhehehee... Terima kasih la aku ucapkan pada tuan punya blog tu sebab memberikan bahan bacaan yang menarik lagi indah untuk aku dan pengikut-pengikutnya yang lain...... Tapi blog siapakah itu? Ha! inilah yang kita tak tau.... *dialog Encik Khir dalam filem Los and faun..ahakss... Biarkan ia menjadi satu misteri kepada korang...hahahaha...=)

Tiada ulasan: