Sabtu, 21 Ogos 2010

~ D.U.L.U. &. S.E.K.A.R.A.N.G..........

Mungkin sudah sampai masanya untuk saya lupakan awak... Selama ini, saya selalu teringatkan awak.. awak buat apa sekarang, awak sihat ke, awak bahagia ke dengan hidup awak sekarang... selalu saya terfikirkan awak walaupon saya sendiri kurang pasti sama ada awak ada teringatkan saya atau tidak... 

Dulu, awak selalu sms saya.. kadang-kadang awak call saya, tapi sekarang xde lagi... 
Dulu, awak selalu nak jumpa saya, tapi sekarang mesti awak xnk jumpa saya lagi...
Dulu, awak suka borak-borak dengan saya, tapi sekarang mesti dah ada teman borak yang lain....
Dulu, awak kata kita sama-sama "underground", x kisah punyaaa, tapi sekarang mungkin awak dah kisah dah...
Dulu, awak kata sayang saya tapi sekarang mesti awak dah sayang orang lain pulak...
Dulu, awak kata "jgn ajar saya jadi poyo" bila saya cuba jauhkan diri dari awak, tapi sekarang mesti awak nk kata "jgn kacau saya lagi"....
Dulu, awak suka gabungkan nama-nama kita, tapi sekarang mesti awak nk pisah-pisahkan nama kita...
Dulu, awak kata saya yang paling manja dengan awak, tapi sekarang awak dah manjakan orang lain...
Dulu, awak kata sayalah "kawan" awak yang paling baik yang tahu sakit pening awak, tapi sekarang mesti orang lain yg dah jaga sakit pening awak...
Dulu, awak kata x tahu nak pilih mana satu, sekarang mesti awak akan tetap pilih orang lain.....
dan yang paling saya ingat pasal awak ialah...
Dulu awak kata akan ingat saya sampai bila-bila tapi sekarang awak dah pon lupakan saya.....
"Kau pergi jua......."

saya rindukan awak.......

Tiada ulasan: